Таг козметични продукти
-
Защо червилото вече не е толкова добър икономически индикатор като преди?
Растящата популярност на други козметични продукти намалява значението на червилото като надеждно мерило за настроенията на потребителите
-
Korres даде мажоритарния си дял на Morgan Stanley и китайската Profex
Сделката ще позволи експанзия на козметичните продукти на компанията на китайския пазар
-
28.07.2016
Лавена с печалба от 610 хил. лв. през първата половина на годината
Общите приходи нарастват с 15% на годишна база до 7,3 млн. лв.
-
P&G обмисля раздялата си с различни козметични брандове
Сред тези, които най-вероятно ще бъдат продадени, са парфюмите, гримовете и продуктите за коса
-
Натуралната козметика се търси повече в чужбина, смятат български фирми
Натуралните продукти имат висока себестойност и това ги прави луксозна стока, обясняват от сектора
1 -
L’Oréal яхва вълната на растящия азиатски пазар
Компанията откри най-големия си завод в Индонезия, за да се възползва от нарастващото търсене на козметични продукти в страната и региона
2 -
24.11.2005
Пазари